دوستانه

دوستانه

کارت پستال درخواستی طراحان


اومدم تا اینبار آخرین حرف را بنویسم ....

که شاید تا یه مدت طولانی نتونستم بیام اینجا و بنویسم..

شاید هم دیگه هیچ وقت نیومدم و برای همیشه اینجا رو ترک کردم...

اینجا برام پر از خاطره بودو خاطره هم باقی میمونه...

حرفای زیادی توی دلم بود که میخواستم اینجا بنویسم..

اما دیگه فرصتی برام نموند تا بتونم بنویسم...

باید بگذرم و همه چی رو تحمل کنم،یه مدت طولانی نیستم

 ودیگه حتی نمیتونم بیام به نوشته های خودم سر بزنم.

دلم میگیره وقتی حرف از رفتن ها..از نبودن ها ..و از خداحافظی ها

به میان میاد...!!  دیگه       اینجا      چیزی  نمینویسم.. اما حــــذفــــــــم نمیکنم..

از همه ی کسانی که توی این مدت بهم سر میزدند و

 نوشته هامو می خوندند تشکـــــــــر میکنم.

دلـــم برای همه چی اینجا تنـــــــگ میشه...

" حــــــــــــــــلالـــــــــــــــــم کنید...خــــــــــداحــــــــــــافظ "

اس ام اس های مخصوص خداحافظی
 
مسافـــــرترین آدم دنیا هم،دست خطی میخواهد،
 
که بنویسد برایش "زود برگـــــــــرد"
 

طــــــاقت دور یت را نـــــــدارم...



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت22:31---8 آذر 1392
سلام وبتون قشنگه به وب منم سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 آذر 1392 ] [ 14:46 ] [ Ahmad ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدhttp://www.mozilla.com/en-US/firefox/central/
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شخصی و آدرس ahmt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 891
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

order:0;" src="http://blogparts.giffy.me/0093/parts.gif" alt="キラキラブログパーツ" />

[PR] タイピング女子大集合!

gory/%E3%82%AD%E3%83%A9%E3%82%AD%E3%83%A9/">

キラキラブログパーツ

キラキラブログパーツ

[PR] 好きな文章でタイピング!

nt-size:12px;margin:10px 0 0 0;padding:0;">[PR] 好きな文章でタイピング!

src="http://blogparts.giffy.me/0118/parts.gif" alt="キラキラブログパーツ" />

[PR] 無料タイピング練習!

نیت کنید و اشاره فرمایید


قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

d